دبیر اجرایی هفدهمین کنگره سراسری تازه های قلب و عروق، به جزئیات برگزاری این کنگره پرداخت که بیش از سه هزار شرکت کننده از جامعه پزشکی قلب و عروق در آن حضور داشتند.

سلامت نیوز: دبیر اجرایی هفدهمین کنگره سراسری تازه های قلب و عروق، به جزئیات برگزاری این کنگره پرداخت که بیش از سه هزار شرکت کننده از جامعه پزشکی قلب و عروق در آن حضور داشتند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، مژده مزیدی اعلام کرد: کنگره سراسری تازه های قلب و عروق که به همت انجمن آترواسکلروز ایران برگزار شد افتخار میزبانی سه هزار شرکت کننده جامعه پزشکی قلب و عروق کشور، متخصصین قلب و عروق، فوق تخصص قلب، فلوشیپ اینترونشنال، بیهوشی قلب، جراحان قلب، فوق تخصص اکوکاردیوگرافی و متخصصین الکتروفیزیولوژی، رزیدنت ها و فلوشیپ های قلب و عروق و پرستاران ویژه قلب را در مرکز همایش های بین الملی رازی داشته است .


وی گفت: هفدهمین کنگره سراسری تازه های قلب و عروق همزمان با بزرگداشت و یادواره بنیانگذار قلب نوین ایران، پرفسور رشید معصومی، با حضور ریاست کنگره و دبیر علمی کنگره ، و با حضور اساتید برجسته قلب و عروق داخلی و اساتید برجسته قلب و عروق خارجی و مقامات کشوری و لشکری در سالن اصلی مرکز همایش های بین الملی رازی برگزار شد. در این مراسم به پیشکسوتان قلب و عروق کشور تندیس هفدهمین کنگره سراسری تازه های قلب و عروق به رسم یادبود اهدا شد. ضمنا در این مراسم جهت سخنرانان و میهمانان خارجی زبان، ترجمه هم زمان انجام پذیرفت .


مزیدی افزود: امسال بر اساس استانداردهای پیشرفته جهانی و تلاش گسترده مجموعه فنی انجمن آتروسکلروز ایران و شرکت های مهندسی و مهندسی پزشکی همکاران انجمن، شرکت کنندگان در کنگره قادر خواهند بود در ابتدای ورود به محل همایش از طریق فضای مجازی و با تکنولوژی وایرلس (Wi Fi)، تمامی برنامه های علمی شامل سخنرانی ها، میزگردها، پانل های علمی و گفتگوهای تخصصی در رشته قلب و عروق، و پرستاری پیشرفته قلب و عروق را روی دستگاه گوشی های هوشمند خویش دانلود نمایند. امروزه با استفاده از این تکنولوژی دسترسی سریع و مطمئن به برنامه های علمی کنگره و تغییرات احتمالی برنامه سخنرانی های علمی با فضای بسیار کمتر نوشتاری عناوین مورد نظر، مقدور خواهد بود.


دبیر اجرایی هفدهمین کنگره تازه های قلب و عروق گفت: همچنان در هفدهمین کنگره سراسری تازه های قلب و عروق از فناروی (Audio Respons System) آمار گیری الکترونیکی نیز استفاده شد که شرکت کنندگان در جلسات ویژه و مورد نظر و سالن گاید لاین ها قادر خواهند بود در حین اجرای سخنرانی ها، نقطه نظرات خویش را به صورت گزینه انتخابی و از طریق سیستم ریموت کنترل به جایگاه برنامه ریزی آماری سالن انتقال داده و در زمان هر معرفی، آمار مربوط به صورت زنده در سالن علمی در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.


وی گفت: این کنگره دارای ۲۰ امتیاز بازآموزی جهت متخصصین قلب و عروق و ۱۰ امتیاز بازآموزی جهت پرستاران ویژه قلب بود.
مزیدی افزود: تبادل اطلاعات پزشکی روز دنیا با حضور سخنرانان داخلی و خارجی در زمینه درمان و تحقیقات پزشکی در زمینه قلب و عروق و تاکید برپیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی از اهداف اصلی این کنگره است. همچنین یکی از شاخص های هفدهمین کنگره سراسری تازه های قلب و عروق، ثبت نام رزیدنت های قلب و عروق به صورت رایگان بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha